Bebbe action

Jepp, bebben vilade upp sig mer eller mindre hela dagen för att kunna härja järnet under kvällen.

Fredrik & jag tog en tripp till Hemmakväll och hyrde lite film. Under hela mer eller mindre hela "2012" så studsade magen. Fred fick känna kickar så att det räckte & blev över helt enkelt. Kan vara så att bebben gillar katastroffilm. Jag tyckte inte det var någon direkt höjdare men helt klart ok underhållning. Precis vad vi var sugna på idag.

Två filmer till hyrde vi som jag inte heller har några direkta förväntningar på, "Boondock saints II" (ja jag veeeet, älskade första filmen. Denna lär dock vara ultracrappig men, men) och "Moon". De sparar vi till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elliebubban

Klart bebben gillar katastroffilm! :-)

2010-04-18 @ 17:18:14
Postat av: helena

Ni får åka samma vecka och hocka up med oss unde veckan :)

2010-04-18 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback