Önskelista...del 1 *ler*

Julen närmar sig visst med stormsteg och önska saker är alltid roligt. Jag är ingen juloholic men gillar att ge bort saker även om det har blvit svårare med studentbudget. Sen tycker jag faktiskt om att få saker i bland med och önska kan man ju alltid göra.



Prylar från Bluebox. Betongbadanka, bookrest, fågelkrokar, gravidpingla, reflex, hörlurar, kanelbullekudde (kan tänka mig samlan & chokladbollen oxå), kusimi te och två tuffa kökshanddukar.


Gloomy sparbössa, katthalsduk & anknyckelring från misssmith.se, ugglekudde från favoritsaker.se & Mr Uggly sparböss från inreda.com

Sen har bebben önskat sig lite oxå...ja faktiskt... *flinar*

Dyngtuffa bodys från bluebox.se, bebben vill ha allihop.... *ler brett*

Idag har jag njutit av sovmorgon efter de senaste dagarnas grupparbetesplugg. gruppen ska träffas klockan 13:00 i skolan för att fixa till en powerpont och imorgon är det dags för examinationsseminarie. Sen är det bara att börja hårdplugga till nästa veckas omtenta *pust*

Morgonen har tillbringats med att ligga länge i sängen, läsa lite och spotifya (nytt verb?) en bebbemusikplaylist http://open.spotify.com/user/sometimes_always/playlist/0Nl58lJMK5fPqwW2hQYG3c (fyll gärna på med sånt ni tycker är bra). Kanske dags att hoppa in i duschen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback