Skön lördag

Vi började gårdagseftermiddagen med att fika och kolla Twilight under mycket fniss och en hel del kommentarer *ler brett* Sen bar det av till bion och "New Moon". Det var en...annorlunda bioupplevelse. När det visades välformade tvättbrädor drog i princip hela publiken högljutt efter andan medan några busvisslade. Massa småflickor var där och hade svårt att vara tysta och skrattade på heeeeelt fel ställen ( där vi andra snyftade en aning kan jag villigt erkänna). Mysigt var det iallafall och jag är nöjd.

Sen så fick jag skjuts av Sara hem till Ninolainen. Där bjöds det på en sen middag av kycklingfilé, klyftpotatis och pepparsås. Smarrigt. Sen satt vi och pratade lite framför tv:n. Ett avsnitt av CSI Miami, som fick mig att verkligen förstå varför jag inte gillar den serien, följt av Transformers innan jag smet för att åka med 00:10 bussen hem.

En skön lördag helt enkelt.

Idag är tanken att jag och Helena på allvar ska komma igång med vårt grupparbete. Vi har dessutom blivit bjudna på middag hos grannarna så det kan bli en ganska skön söndag också.


Kommentarer
Postat av: Vonka

Tack för att du cyberkramas!! Love U!!puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback