Idag blev det verkligt

Ultraljudet var bland det häftigaste jag upplevt. Kladdigt och bökigt men ack så fantastiskt att få se den där lilla varelsen som faktiskt bor inuti mig. Nu har jag i allafall fått bekräftat att det är på riktigt. Bilderna vart inte så bra, men med god vilja och lite fantasi kan man urskilja att det är en bebis.

Jag är i vecka 17 nu (16+0) och beräknat förlossningsdatum är 18 april. Eftersom jag gjorde UL lite tidigare än vad man ska (så går det när man har noll koll på sista mens) så får jag göra ett till. Inget jag sörjer över direkt *ler* Nästa UL blir 27/11. De hade dessutom svårt att mäta ordentligt eftersom busbebben rörde sig en del och när bebbeb väl lugnat ner sig låg den så det inte gick att se ordentligt. Inte lyssnade den på vad jag sa heller om att snurra runt och vara snäll *ler brett*



Kommentarer
Postat av: Johanna

fuuubbit! jag vill oxå göra ett till UL! :) kram

2009-11-02 @ 18:32:06
Postat av: Inspirera Mera

Åhh grattis!

Kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback