Sista veckan

Jepp. Det är sista veckan på första året av min utbildning. Dagarna har tillbringats med plugg eftersom sista tentan för terminen är på torsdag. Ekonomistyrning är inte riktigt min kopp te men vissa saker börjar falla på plats *ta i trä*

Jag och Helena pratade om igår hur fort det här första året har gått. Samtidigt känns det som en evighet sen första dagen på stora torget, den nervösa klumpen i magen när jag greppade repet och lättnaden när jag hittade någon jag kände.

På måndag är det dags att gå tillbaka till Transcom igen för två månader. Om allt går som det ska så blir det först två veckors utbildning och sedan svarar jag i telefon för Ellos. Känns rätt gött att komma tillbaka och göra något helt annat. Det var rätt länge sen jag satt på telefon.

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällens fadderträff för alla på pedagogen. Får se vad Emma och Ida i introk har hittat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback