Titta vad fint

Världens underbarast Ellie har hjälpt mig att piffa till bloggen. Kolla vilken tjusig header jag fått.
Tack Elliebelliebubban, du är bäst! Luv u!

Idag har varit en lång dag och morgondagen blir ännu längre.
Jag har varit igång sedan kl. 7 imorse. Började med att greja lite på projektarbetet. Kom till skolan kl. 10:00. Satt med gruppen till kl. 14:00. Fortsatte att fila på projektarbetet 50 min till. Sen var det dags att börja med förberedelserna inför STARK-dagen. Har förflyttat möbler från ett ställe till ett annat. Pusslat för att få plats med alla stolar och bord i korridorer och skrymslen, så de ej är i vägen för mycket. Efter det har vi byggt montrar till företagen som kommer och rullat ut illaluktande röda mattor. De fullkomligen stank ammoniak. Antagligen har skiten blekts först och sen färgats röda. Urk.

Nu ska jag strax komma igång med att fixa iordning det sista till morgondagens intervjuseminarium min grupp ska ha. Jag ska ju vara STARK-värd, så får gå med på en annan grupps seminarie på fredag.
Sen behöver jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig på banketten imorgon kväll. Måste packa väskan ikväll med allt jag ska ha med mig, eftersom vi ska vara på skolan redan 7:30. STARK slutar 16:00. Sen ska vi riva allt vi byggt upp och hinna fixa iordning oss till banketten kl. 20:00. Pust. Risken finns att jag somnar med huvudet i maten :D

Nää, sluta svamla & börja jobba...igen *ler brett*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gööör fint :) plugga lugnt gums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback