Alla <3 dag

Den här dagen började bra. Min älskling beodrade mig att ligga kvar i sängen medan han gick ut i köket och grejade. Sen fick jag frukost på sängen, fattiga riddare. Gulligt av honom.

Nu har jag tagit en pluggpaus, min snorinpackade hjärna klarar inte av att koncentrera sig allt för långa stunder i taget *ler*

I eftermiddag åker vi till Fristad för att fira "svärfars" födelsedag. Det där med present är ju alltid lite klurigt, i alla fall för bröderna Persson, så de enades om att vi ska bjuda ut föräldrarna på middag. Efter lite övertalning lyckades jag få bröderna att ändra sig från
Oliven till La Copita, varav det sistnämnda inte bara har bra mat utan även utmärkt service.

Kommentarer
Postat av: o f e l i a

Sv: Haha, jo eller hur (A)

Postat av: helena

haha jag vet inte varför men jag förstår att de e du som skriver iaf så :)

2009-02-16 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback