Tradition

Jepp igår så följde vi får fina tradition med att byta julklappar innan julafton *ler brett* Vi har ändå l.yckats hålla oss ganska länge. Dock lämnade vi en julklapp kvar tills den 24:e.

Jag (och bebben) fick trådlösa singstar-mickar. Tjoho! Fredrik påpekade snabbt att han minsann också skulle använda dem *ler* Sen fick jag en fantastisk fin ram i svart som är lite som ett tittskåp, man kan placera snygga saker där i och enkelt variera. Jag har drägglat lite på den när vi varit ute & julhandlat. Då hade minsann den spjuvern redan köpt ramen.

Av mig fick Fredrik inte lika extravaganta saker utan en dvd-film "Evil underground". Jag tyckte det var dags att fylla på skräcksektionen i dvd-hyllan. Sen hade jag inhandlat en Transformers t-shirt.

Nu ska jag strax försöka hitta till Solhem och arbetsterapeuten där för att prova ut skenor. Sen blir det ner till Adecco en sväng för att jobba innan "jullovet" startar på allvar.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

asg fy fan vilka grinchar ni är ni två!! inga julklappar före jul eva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



åhh droooool avatar..vill oxååååå :)



puss å kram

2009-12-22 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback