Julafton it is

Jaha ja...då var det julafton. Sitter här och gäspar framför datorn med kunde inte sova. Bebben verkar ha nåt emot sovmorgon redan nu *ler*

Vi lyckades tvätta igenom den största delen av tvättberget igår vilket känns skönt. Säker tmärkligt i mångas ögon att göra sånt dan innan dopparedan (vilket förövrigt inte riktigt klingar väl hos mig, doppar saker låter jag gärna bli) men det var en av de få "vardagarna" då vi var hemma och lediga samtidigt. Sen började lakan och sånt ta slut så dte var ett måste med operation tvättberg *flinar*

Tanken med idag var att sova ut och ta det lugnt på förmiddagen (jo tjena det gick ju bra för mig). Sen åker vi till Fristad och Freds föräldrar vid lunch och tillbringar hela dagen där. God mat och lagom mycket folk (vi är bara 5 st totalt) ger en rätt avslappnad julafton vilket jag gillar.

Avslutar med att önska en God Jul...igen...& visa lite *harkel* fina julgransdekorationer *flinar*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback