Påsklov

Ja jag veeeet  att jag suger på att uppdatera bloggen. Hur som helst landade jag i Charleswood i fredags & vill ni se lite av det jag sysselsatt mig med så kan ni besöka Ellies blogg :P

Utöver detta har jag träffat systeryster, myst med en febrig Vilda, hälsat på mormor & morfar samt mor & far. Ser fram mot Singstar med världens bästa Johanna & Ellie ikväll & fest på fredag samt mumsig påskmiddag på lördag. På söndag åker en trött Äva hem till Borås igen & ska krama sin sötis massa mest, så det så! *ler brett*

Puss på er & glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahah ja vi är väl det =) men nu är det juh sol ute då vill man juh inte sitta inne och ruttna med datorn i knät direkt =)



KRAAAAM på re


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback