Trött men glad

Nu har alla flickor gått hem och jag har plockat unden lite efter kvällens eskapader.

Vi började kvällen med att äta ost, kex och lite annat småplock och prata massor. Jag fick presenter även fast jag sagt att det inte behövdes: presentkort på Lagerhaus från Helena, Sofia och Sara, lotter från Diana och Amanda samt en jättefin fototavla på Julia från Malin. Sedan var det dags att damma av Cranium. Det var hysteriskt roligt och varje gång jag skrattade fick jag ett hostanfall. Asjobbigt. Jag och Amanda var på lag och rockade från början till slut :D

Givetvis avslutades kvällen med en rejäl omgång Singstar. Jag tycker verkligen synd om mina grannar *fnissar*
Vi kördepartymode och spelade i lag. Det var skitkul, har aldrig testat det innan. Nu är dock min hals helt körd. Jag kommer inte kunna prata imorgon *hostar upp lungorna*

Nu ska jag pussa lite på min man som precis kom hem innan det är dags att krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback