Tentaplugg

Jag är lite seg i kroppen efter gårdagens målning hos Helena. Vi slängde upp vitt på de grå-gröna väggarna i vardagsrummet och de uringula väggarna i hallen. Det blev en himla skillnad. Hoppas bara det blev jämnt & fint med de två strykningarna, var lite svårt att avgöra vid slutet eftersom det mörknat på & Helena inte hade nån taklampa i vardagsrummet än :)  Idag skulle hon & Lisa fortsätta måla i köket, som har samma uringula färg som hallen, innan det är dags att flytta in alla möbler. Lägenheten kommer bli jätefin när Helena är klar. Hon har himla mysig planlösning.

Jag har varit duktigt och pluggat idag, det är ju tenta på torsdag. Gett mig faan på att läsa igenom de berörda kapitlen i Ahrne & Papakostas "Organisationer, samhälle och globalisering".  Imorgon ska jag ta itu med Wolvén "Att utveckla mänskliga resurser i organisationer". Den är både intressantare och mer lättläst än den jag håller på med nu *suckar*
Jag sitter med små notislappar och märker ut kapitel/bra att ha sidor. Läser ett halvt till ett kapitel i taget & sen blir det en stund paus för att inte mosa hjärnan totalt. Gahh. Jag vill mycket hellre lägga mig i sängen & läsa klart fjärde delen om Bella & Edward (Ellie & Offa: NI MÅSTE läsa de två senaste böckerna på en gång! Det gör mig galen att jag inte har någon att prata med dem om, det är så bra...& händer annorlunda saker *ler*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback