Med hopp om livet

Jag mår fortfarande skit men febern har gått ner iallafall. Känns som om jag svettades ut den inatt, kan garanterat vrida ur ett par liter kroppsjuice (visst lät det äckligt) från lakanen :)

Igår kväll körde Fredrik mig till apoteket så jag fick hämta ut Bricanyl. Det hjälpte lite åtminstone. Jag försökte även köra med "avslappningsandning" - dvs in genom näsan och ut genom munnen, men det sket sig varje gång jag fick ett hostanfall.
Fredrik fixade mat som jag bara inte kunde få i mig utan det fick bli en mannafrutti istället och lite vaniljglass framför Idol.
Jag missade första avsnittet pga finsittningen/fistningen och låg igår utslagen i soffan framför det andra avsnittet. Jag tycker det är skönt med en ny jury, lite fräscht blod behövs. Jag gillade verkligen han singer-songerwritern på slutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback