Här händer inte jättemycket

Ni som har facebook kanske har sett miffobilderna från helgen när jag & sjalen var på äventyr hos Helena på Tullen. Fråga inte, jag drack inte en droppe. Det bara spårade ur ändå *fnissar*

För er som lyckats att missa bilderna kommer här några av favoriterna :P



Tänk vad kul man kan ha med en sjal *flinar fånigt*

Den här veckan ägnas åt att få klart Mångfaldskartläggningen. Jag skrev rent det sista ikväll så imorgon blir det korrekturläsning, komplettering och fixa klart powerpoint. Det ordnar vi utan problem.

På fredag är det dags för Depoms finsittning med tema lila. På torsdag ska "efterrättsgruppen" träffas för att baka. Jag är ingen höjdare på det så förhoppningsvis är det nog med folk på plats så jag kan komma undan med att diska eller nåt :P
Fredagen börjar rätt tidigt med iordningställande av lokalen. Fixa bord, dukning mm. Sedan blir det en lång dag eftersom vi ska vara kvar & städa när allt är klart. Får se hur jag tar mig hem sen eftersom sista bussen går 03:15. Nåja, det ordnar sig nog.

Nu ska jag låta min hjärna slappna av med lite betapet innan det är dags att gå ner & hämta upp tvätten.

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Fy vad du är söt Eva :D

2008-10-21 @ 22:11:22
Postat av: Anonym

Eller bara knäpp :D

2008-10-21 @ 22:13:38
Postat av: Helena

jävlar ja de va allo ja skulle höra av mig till...påminn mej!!!

Postat av: Tinna

Hihi. Fina bilder. ;)

Ses imorgon!

kramar!!

2008-10-23 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback