Mitt lilla pucko

Igår, när Fredrik tog en liten spelpaus, så låg vi i sängen i lekrummet och pratade. Fred höll på att greja med sitt tuggummi och jag hotade med att göra honom illa om det skulle hamna i mitt hår eftersom jag inte har nån lust att klippa mig kort nu. Då började han argumentera att man minsann inte behöver klippa bort tuggummi utan det är väl bara att plocka bort det. Efter att ha munhuggits en stund så tittar Fredrik underfundigt på mig och kletar snabbt som attan in tuggummit i sitt hår! Det tog inte lång stund innan han insåg att jag nog hade rätt *asgarv* Mitt lilla pucko stod framför spegeln i badrummet och slet loss tuggummibitar med hårtussar och det hela slutade med att jag fick klippa bort eländet. Som tur var för Fredrik hade han inte gojsat in det i hårbotten så nu syns det knappt att han är tvångsfriserad *flinar* Det hade dock varit skoj om det blivit en kal fläck, speciellt när han då skulle försökt förklara vad den begynnande flinten kom ifrån.

Ett tag visste jag inte om jag skulle gråta eller skratta. Nu är det garanterat något han ALDRIG kommer att få glömma *fnissar*



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha asgarv Vilken sötnos :)

Postat av: Ellie

Hahahaha, han är galen :-)

2008-11-03 @ 18:14:22
Postat av: beardonaut

Äkta kärlek är att posta såna historier på bloggen.

2008-11-04 @ 07:56:09
URL: http://theshowsinmymind.blogspot.com
Postat av: Eva

Oja ler brett

2008-11-04 @ 09:48:12
Postat av: Fredrik

Till mitt försvar vill jag bara säga att det var inte riktigt så det gick till även om det inte förändrar det faktum att jag kletade tuggummi i håret.

och för att ytterligare försvara så vill jag påpeka att det efteråt inte syntes något, vilket var något som ingick i våran diskussion.

2008-11-04 @ 17:24:32
Postat av: Eva

Tss :P

2008-11-04 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback