Smått & gott

Det var Cult Design som hade lagerutförsäljning igår. Jisses vad folk det var där men jag fyndade en del fina saker.


Tycker ansiktsskålen är astuff. Himla nöjd med mina fynd. Köpte ett par ljusstakar till men det blev inga bra bilder på dem.

image150
Här sitter Fred & läser i sin whiskybok han fick av mig i förtidig födelsedagspresent. I bakgrunden syns vår nyinköpta lampa/rumsavdelare från IKEA & därpå står en kruka jag hittade på utförsäljning igår som matchade en ljusstake jag redan hade. Sen köpte vi murgrönan & den helvita krukan idag. Tycker det passar bra på rumsavdelaren.

Freds föräldrar & hans bror med flickvän var här förut på födelsedagsfika. Av sina föräldrar fick Fred en ny rakapparat & en brödrost. Hur bra som helst eftersom vi inte haft nån brödrost på evigheter.
Christian & Åsa hade varit riktigt innovativa & köpt presentkort på skärmflygning. Ska bli spännande att se :)

Nu ska jag fixa te och inviga brödrosten. Vi inhandlade smarrig marmelad förut eftersom vi anade att han skulle få en brödrost. Var nämligen det första Fred sa att han önskade sig när hans mor ringde & väckte honom förra helgen *fnissar*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback