En liten uppdatering

Håller på att återhämta mig från gårdagens magsjukeattack. Bläää. Jag har fortfarande lite ont imagen & får springa på toa oftare än vanligt men mår mycket bättre än igår.
Himla tur det, eftersom Fred ska ha möte med spinninggruppen hemma hos oss ikväll & jag planerat att fly hem till Katja under tiden :)
En av tjejerna i spinninggruppen har tydligen fruktansvärd ormskräck så igår fick vi flytta in Göran i sovrummet & ut med byrån i vardagsrummet istället. Det gör inte så mycket, eftersom Fred har fest nästa helg & vi nu har lite mer plats för 20-25 pers att röra sig på när terrariet är borta.

Strålande solsken ute, ska tydligen vara värmerekord nu i helgen. Underbart.

Imorgon ska vi ha födelsedagsfika för Fred. Hans föräldrar och bror med flickvän dimper ner vid tretiden.
Måste upp tidigt imorgon för att städa efter kvällens bravader & för att köpa fika.

Håll tummarna för att min mage fortsätter att vara relativt stabil för kl. 15:15 ska jag möte Katja utanför hennes jobb & så ska vi åka på utförsäljning...tror det var Sagaform som har utförsäljning igen men är inte helt säker. Det märks.

Kommentarer
Postat av: Phredd

Märks det att du inte här helt säker?
Öhh...
å så ska du Möta Katja ;)

2008-05-09 @ 15:51:15
Postat av: Eva

Jamen det blev lite galet :D

2008-05-10 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback