Sug i shoppingtarmen

Skattepengarna har trillat in på kontot vilket kändes välsignat :)
Finns en hel del hål att stoppa dem i.

Önskar bara att jag fått tillbaka lite mer så jag kunde shoppa lite på bl.a Åhléns.
Jag har nämligen sneglat på deras "Letter" kollektion i evigheter.



Bilder från Åhléns hemsida

Strålande sol idag igen. Alla gräsmattor börjar se gula ut och jag önskar att det vore närmre till Karlskoga & Johannas pool *ler brett*

Nationaldagen tillbringades hemma hos Katja. Vi målade för första gången på evigheter. Riktigt roligt även om det blev rätt varmt efter ett tag. Jag ogillar starkt att svettas. Bläää.

Idag tänkte jag umgås med Fredrik eftersom han åker till Hultsfred redan imorgon och är borta en vecka. Det känns lite märkligt att inte åka på några festivaler i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback