Onsdag kväll

Helgen tillbringades i Karlskoga. Stort tack till världens bästa Johanna som fixat smarrig pizza & cocktails i fredags!
I lördags hade vi hysteriskt kul, drack grogg ur tillbringare & skrev poesi (gå in & kolla hos
elliebubban för att se alstren).

Lite roliga inredningsupptäckter (via Hemfeber)


Om jag någongång, mot all förmodan, skulle får för mig att vilja ha en kristallkrona så är det så här den ska se ut *fnissar*




Bild: rockandroyal.com



Och om jag hade en trädgård skulle jag definitivt fylla den med en arme av trädgårdszombies. Astufft!

Bild: designtoscano.com


Nångång ska jag ta & göra det här DIY projektet. Härligt bisarr hängare.



Bild: designspongeonline.com




Kommentarer
Postat av: missTv

UNDERBARA prylar! Har väldigt svårt för kristallkronor, men jag skule kunna göra ett undantag för den där hehe

Och trädgårdszombies är mycket tuffare än trädgårdstomtar. Skulle vara en trädgårdszombietomte då kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback