Det var ett tag sen sist

Jag & Fred har tillbringat veckan i Kolmården tillsammans med systeryster + familj. Syrran & Magnus har husvagn så vi campade & bodde i den.  Jag är ingen direkt campingmänniska men vi har faktiskt haft det väldigt mysigt & dessutom blir jag  alltid glad över att få tillbringa tid med min älskade systerdotter.
Bland annat så har vi traskat runt på Kolmårdens djurpark några timmar varje dag & flämtat i värmen.  Jag vet att man inte ska gnälla men fy faan vad varmt det varit. Mitt på dagen var förtältet som en bastu. Bläää.

Kvällarna tillbringades i förtältet drickandes öl medan jag & syrran piskade våra män i Alias - vi vann varenda omgång stort till deras förtrytelse *fnissar* Girlpower!

Imorgon kommer Käckarna på besök (dvs Mia & Andreas). Ska bli kul, det är deras första besök ner hit till oss.
Jag ser fram mot att visa dem stans sevärdheter & sedan bara ljumma hemma imorgon kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback