Väggdekorationer

Jag tycker om ord och att få dem upp på väggen känns helt rätt.

image100
Det här skulle göra sig på väggen vid matsalsbordet *fnissar*

image101
Den här skulle kunna sitta i sovrummet bredvid tvättkorgen.
Notera det diskreta"Please help" i mitten :)

image102

Om vi hade en bar skulle de här orden gärna få hänga över den.
Jag gillar verkligen den tredimensionella effekten.

image103
Den här tuffa väggdekalen av Vynil levereras med en krok. Astuff. Den vill jag ha
i hallen när vi gjort om.
image105
image106
Ovanstående två väggdekaler (också Vynil design) tycker jag är kul.

image107
Det här är också en tugg väggdekal.

image108
De här grenarna tycker jag om. Tjusigt i all sin enkelhet.

image109
Sen gillar jag de här fåglarna..."Lovebirds".

Bilder från Wonderful Graffiti, Bluebox & Inreda.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt häftiga inredningsdetaljer istället för tavlor, lite udda grejjer direkt på väggen.

2008-01-19 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback