Nytt år

Ja då var det 2008. Det har redan hunnit gå en vecka på det nya året & jag har inte bloggat på evigheter.
Fy vilken latmask jag är :)

Vi är urusla på att ta med oss digitalkameran när vi åker nånstans & när vi väl lyckats komma ihåg den så tar det en hel evighet innan vi för över bilderna till datorn.
Därav kommer nu en liten fotokavalkad från året som gått. Av förklarliga skäl blir det inte så många bilder :)

image75
Nyklippt i januari -07

image76
Mosters sötnos i Borås djurpark.
Roligast var att hon nästan var mer intresserad av att klappa på de andra barnen, än på djuren *ler*

image77
Inte världens bästa bild kanske men jag tycker de pussas så sött :)


Ellifantkavalkad :)

image85
För Ellifantens skull var jag bara tvungen att stoppa in en tigerbild också..även om den inte är den bästa.
Det fanns dock ingen tigerfant (internt värre *fnissar*)

image84
Giraffer är tuffa djur. Fatta vad jobbigt det måste vara att få nackspärr när man är giraff :D

image83
Min hembakade & egendekorerade psykotomte. Trist nog finns inga bilder på pipparkakor.
Det får bli ett uppdrag inför nästa jul helt enkelt.

image86
Katt & Offie nyårspysslar. Världens bästa Mia & Pär gav oss alla i uppdrag att skapa en egen
partyhatt. Hur kul som helst...

image87
...och här två olika varianter av "partyhattar" *asg* Massa god mat åt vi också under nyår...

image89
...efterrätten var så smaskig att faten slickades rena. Saffran & honungsglass med hallonsås...*drägglar*

image88
Två mätta och nöjda sötnosar

image90
Katten poserar i sin eleganta partyhatt. Mycket praktiskt med namnlapp om man
senare under kvällen skulle råka glömma bort någons eller kanske sitt eget namn :)

image91
Elliebelliebubban verkligen ÄLSKAR rosa skumpa :D

image92
Finnen kan minsann se skrämmande ut även utan mask *ler*


Märkliga bilder som togs med vår kvarglömda kamera efter att vi lämnat festen & lagt oss *fnissar*
Crejsy and aj lööööv it :D



Kommentarer
Postat av: Elliebubban

Underbara elliefantbilder, men vilken dålig djurpark som inte har en tigerfant :) :)

Roliga bilder från nyår.

Pusspusspuss

2008-01-09 @ 17:46:16
Postat av: ofelia

buhu jag fanns alltså inte :(

2008-01-10 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback