Inte den bästa av dagar

När jag imorse skulle ta upp min matlåda ur väskan upptäckte jag att mer än halva vattenflaskan läckt ur. Allt var dyngsurt, tur att jag bara hade en bok i den väskan. Den däremot ser för taskig ut. Hoppas boken blir läsbar efter att ha torkat ordentligt *muttrar* Jag följde sedan upp dränkt-väska-incidenten med att få skitont i magen. Det visade sig vara mensvärk, vilken surprise! Man tycker att jag, efter snart 20 år som blödande fruntimmer, borde ha vant mig vid att fenomenet mens återkommer varje månad. Dock blir jag fortfarande lika caught of guard varje månad. "Oj vad jag har ont i magen & är tjurig. Undrar varför?" Man skulle kunna tro att jag är helt tappad bakom en vagn *ler snett*

Blääää!

Men som Christer Björkman uttryckte det "Imorgon är en annan dag" *asgarv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback