Som en fisk i vattnet

Njae riktigt så var det väl inte på badhuset igår, snarare liknande jag nog en val. Hursomhelst är jag är himla nöjd med att först ha simmat en halvtimme och sen kört vattengympa.
Under vattengympan stod det två unga tjejer bakom mig som stönade över att ledaren var så himla snygg. Eftersom jag är halvblind utan glasögon kunde detta inte kontrolleras förrän efter att jag klivit ur bassängen. När vi var klara skuttade jag förväntansfullt upp (läs: kravlade mig upp med tunga steg) för att undersöka. Jodå han var snygg. Lång, rakad och vältränad. Ögongodis under motionspasset - för de som kan se vill säga *muttrar* :D


Här är bassängen jag simmar/gympar i.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Dagens tips: kontaktlinser :-)

2008-08-21 @ 12:29:37
Postat av: Eva

Jepp, det börjar bli dags att skaffa det igen :D

2008-08-21 @ 14:56:04
Postat av: Lisa

Åh Eva jag ska oxå börja simma snart =) vad roligt att jag har en kompis då hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback