Farväl arbete, hallå studier

Tittut, det var ett tag sen sist. Jag har hunnit med en vecka i Karlskoga och haft lika roligt som vanligt. God mat, god alkohol, gott sällskap och skojiga spel.




Efter att ha hållt på att dö av tristess på jobbet denna veckan (jag fullkomligen avskyr att sitta sysslolös) så fick lönekontoret ett samtal för att undersöka hur mycket semester jag hade kvar.
Det slutade med att jag nu har två veckors ledighet innan skolan börjar. Jag måste bara förbi kontoret en sväng under veckan för att beställa lite inlogg och fixa klart det sista innan tjänstledigheten samt bjuda på det obligatoriska avslutsfikat, sen är det finito fram till juni nästa år.
Under semestern ska jag göra såna glamourösa saker som att tvätta, rensa ur/sortera bokhyllan och försöka lära mig lite studieteknik *pust* Eventuellt kommer syster med familj förbi en sväng.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande gumman :) Jag är säker på att du kommer klara dig galant i skolan, men önskar dig lycka till i alla fall! kram

Postat av: Eva

Tack! Jag kommer behöva öva på att lära mig plugga. Var ett tag sen sist. Har än så länge bara bläddrat lite i litteraturen.



Kram

2008-08-10 @ 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback