Bubbelplast...

...ni vet sån där som man slår in saker i och älskar att smälla, för finns det nån som inte älskar att smälla bubbelplast?

Nu har det kommit en briljant produkt. Nämligen en bubbelplastkalender.
Det kan dock bli svårt att låta bli att smälla mer än en bubbla i taget. Jag misstänker samma fenomen som med chokladkalendern vid jul, efter två dagar var all choklad uppäten och efter lika lång tid har jag säker smällt alla bubblor :D

Hur som helst, en himla rolig idé.



www.bubblecalendar.com

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag skulle aldrig kunna hålla mig, jag skulle smälla alla på en gång och sen gräma mig resten av året för att jag gjorde allt roligt på en gång :-)

2008-08-19 @ 17:07:21
Postat av: Eva

Jag vet, riktigt ångestframkallande :D

2008-08-19 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback