Bandbilder

Efter att ha läst Miss TV´s inlägg om inspirerande bilder på artister kommer här några av mina favoriter:

Tori Amos

Jag fullkomligt älskar det drömmande och fantasifulla uttrycket i denna bild.

Björk

Jag tycker om den här mjuka sidan av henne och alla vackra fräknar samt den innerliga blicken.


Sen gillar jag den här för att den känns okonstlad och busig.

Joanna Newsom

Det är en bild som känns äkta. Tilltalande i all sin nakna enkelhet.

Ryan Adams

Den här bilden tycker jag talar för sig själv.

Editors

Jag tycker om det här lite småsuddiga opretantiösa bandfotot.

Gustaf Kjellvander

Tycker den här bilden talar för sig själv också. Humor gillas.

Mmm, det var lite smått och gott från mig.

Kommentarer
Postat av: misstv

Åh, den på tori har jag helt missat. Riktigt schysst! De övriga var också bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback