Utmanad...

..blev jag av Elliebubban, och jag är inte den som är den.

Tre namn du går under:
Äva (Braun *asg*), Evisen, Evson

Tre saker som skrämmer dig:
Att nåt hemskt ska hända mina nära & kära
Korkade och elaka människor
Mig själv

Tre saker du har på dig:
Just nu? Svarta tights, grå benvärmare & huvtröja
 
Tre sanningar:
Jag är en stygg flicka (för fina flickor fiser inte - men det gör jag & dessutom vill jag inte till himlen *ler*)
Jag är urusel på att höra av mig till folk
Jag prioriterar andra före mig själv

Tre saker jag verkligen vill ha:
Bättre karaktär
Sångröst
Sen hade jag inte haft något emot ett fett sparkonto

Tre personer jag utmanar
Ähh...om nån vill göra det så gört...annars skit i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback