8 dagar

Idag så har jag varit rökfri i 8 dagar.

Bestämde mig förra fredagen när jag stod & väntade på bussen att sista ciggen i paketet skulle bli den sista jag rökte. Jag bara kände att det var dags att sluta med skiten nu.
Det har gått förvånansvärt bra på jobbet den här veckan (ta i trä). Visst kan jag känna ett sug men det är definitivt mer mentalt än fysiskt. Känner inget som helst behov av nikotinplåster, tuggummin eller annat sånt tjafs. 


Imorgon ska jag ta och fota hallen. Den är nästan klar nu. Lite småsaker bara,vissa lister och sånt som måste fixas till. Idag så fick vi iallafall upp dörrarna till garderoberna och hatthyllan. Jag är verkligen supernöjd med resultatet.
Lite trist bara att jag lyckades paja den nyinköpta spegeln häromdagen och Fred glaset till ena hallampan. Annars hade allt varit  nästan perfekt. Nåja, sånt är värdsliga ting. Inget idé att gråta över spilld mjölk :D

Nu ska jag krypa ner i sängen & läsa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, Grattis! *skickar peppande tankar* Duktig du! :) kram

Postat av: Ellie

Heja heja heja!!! Go Eva - go Eva!!
*pusspusspuss*

2008-04-13 @ 10:42:17
URL: http://elliebubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback