Summa summarum

I fredags var det firmafest. Jag började kvällen hemma hos Linda där vi förfestade med hennes karl & lite annat löst folk. Sen kom Tobbe & hämtade oss vid 22-tiden. Vi  trillade in på X & Y lite lagom lulliga, hälsade på folk, tog några miffokort, drack en och en halv gratisdrink och sen gick vi vidare till Trägårn för att kolla på Miss Li. Där var det verkligen knökat med folk och efter två låtar gjorde jag en Eva & smet hem. Bidde ju trött...Fred ringde & frågade vart jag tagit vägen *fnissar*



I lördags hade Fred ont i håret men jag var turligt nog bara trött. Framåt kvällen när vi piggnat till plockade hans bror med flickvän upp oss och så åkte vi till Fristad för att gratta deras mor. Lördagsmys med god mat och fika, riktigt skönt faktiskt.

Merparten av gårdagen tillbringade jag i sängen läsandes medan Fredrik spelade Magic i Göteborg....sen var det måndag igen. Har precis kommit hem efter en promenad tillsammans med Nina. Det var evigheter sedan vi sågs, hon har rest så mycket med jobbet de senaste veckorna. Dessutom är jag urdålig på att höra av mig till folk *harklar mig lite* F´låååt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback