Höst

Imorse fick jag leta upp vantarna innan jag sprang till bussen, var bara 1,8 grader ute *hutter*
Nu däremot skiner solen & det är en härlig höstdag. Då inser jag verkligen varför hösten är min favoritårstid...har på sistone funderat på om jag varit knäpp som tyckt det med tanke på allt regn & rusk som varit :)

Jag har fått brev från Försäkringskassan som har planerat in ett avstämningsmöte i början av november. Handläggaren har tydligen försökt ringa flera gånger. Jag har säkert låtit bli att svara för jag trott att det var nån TM-byrå & så har jag inte orkat prata.... Ringde upp men fick besked om att hon inte skulle vara på plats igen förrän 16:30. Måste komma ihåg att ringa igen då *gör en mental notering*



Apropå ingenting har jag börjat köpa julklappar nu. Julen är närmare än vad man tror och min ekonomi är inte riktigt så stabil att jag kan shoppa allt på en gång.... Har fyndat en del saker faktiskt till bl.a Offieboffie & Johanna *nöjd* Fred tycker jag är lite knasig som börjat redan men planering är inte riktigt hans grej...eller hur älskling? :) <3

♥ Dagens "blandband"
Der Plan - Gummitwist
Wolfsheim - Künstliche Welten
Einstürzende Neubauten - The Garden
The Icicles - La Ti Da
CSS - Let´s Make Love And Listen To Death From Above
Antony and The Johnsons - Hope There´s Someone
Elliot Smith - Between the Bars
Amy Winehouse - Rehab
Tori Amos - Crucify
Ani DiFranco - 32 Flavors
Tilly and the Wall - Nights of the Living Dead
Regina Spektor - On the Radio
Guillemots - If the World Ends

Swans - Love Will Save You
Nick Drake - River Man









Kommentarer
Postat av: johanna

hehe :) jag ville köpa julpynt förra helgen på ikea men rickard sa nej :(

Postat av: ofelia

PRESENTISAR :D

2007-10-08 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback