Dravel & lite örongodis

Första dagen på jobbet gick relativt smärtfritt. Två timmar är inte mycket att bråka om. Allt är lite lätt kaotiskt med plats- & lokalbrist, massa utbildningar...Det vill säga ganska precis som vanligt :D
Jag har iaf lyckats hitta vettig sysselsättning för mig hela veckan. Ska sitta med en stund på utbildningarna vi har nu och "utvärdera" utbildarna. De är rätt nya allihop och behöver nog lite uppmuntran. Sen ska jag hjälpa Johanna med att sätta ihop ett nytt upplägg för gruppintervju för nya utbildare. Hmm sen måste utvärderingsdagen göras om....

Ja, jag lovar att jag ska ta det lite lugnt.... *ler snett*

Dagens "blandband"

Maps - It Will Find You
Camera Obscura - If Looks Could Kill
Laurel Music - No One Wants Forever #2
Architecture In Helsinki - Wishbone
Suburban Kids With Biblical Names - Funeral Face
Loveninjas - Earl Grey With Honey
Metric - Combat Baby
The National Bank - Tolerate
The Apples In Stereo - Energy
Ronderlin - She Stays At Home
Club 8 - Love In December
Ryan Adams - Cry On Demand
I´m From Barcelona - We´re From Barcelona
My Darling YOU! - Please Don´t Talk To Me I Fall
Beirut - Postcards From Italy
The Shins - Caring Is Creepy
Chasing Dorotea - The Anchor Song











Kommentarer
Postat av: Anna Sand

Vad är det lilla jag har missat?! Har du varit sjukskriven eller? Hm.... känner genast att jag har tappat en massa information genom att vara i Norge när jag skulole varit i Arvika! ;)
Hur som helst, skönt att det gick bra på jobbet. Kram på dig!

2007-10-01 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback