Då var det måndag igen

Världens bästa Jouni hade spelning i Göteborg i fredags. Han erbjöd sig att köra förbi och hämta upp mig i lördags så jag kunde åka på bokträffen i Karlskoga trots allt.
Lördagkvällen var verkligen lyckad med massa mumsigt att äta (tack för det Mia) och många skratt. Det var riktigt roligt att träffa alla tjejer igen. Synd bara att Jejja inte kunde vara med.

Söndagen var härligt slapp. Minglade en sväng med syster, Magnus & lilla Vilda. Hon har lärt sig säga aj vilket jag fick höra ordentligt samt att busungen kan räkna..till tre iallfall :)
Sen tillbringades resten av kvällen tillsammans med Ellie och Jouni framför Startrek Enterprise. Gick dock & la mig tidigt eftersom min hemresa började redan 06:05 imorse *gäsp*

Idag har jag, Malin & Julia hälsat på Marina och hennes tre veckor gamla bebis. Hugo var så liten med massa mörkt hår och han sov i princip hela tiden.

Nu ringde min sambo...dags att veckohandla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback