Vinter

Jupp, nu är vintern här på riktigt. Idag har det snöat en del flera gånger....men just nu är det ett par plusgrader & solsken.

Jag går runt och gäspar hela dagarna & funderar på varför människor inte går i ide under vintern, såsom björnarna? Tänk vad skönt att sova bort den här kalla, mörka årstiden & vakkna pigg & utvilad när det är vår.



Helgen har varit slapp & skön. I fredags spelade Mr Jones i GBG men jag var alldeles för trött & pank för att pallra mig dit i ovädret. Tragiskt men sant.
I lördags gick jag & Fred först en sväng på Knalleland. På kvällen kom Jonathan & Sylvia hit. Vi kikade film & åt mängder med godis.
Igår var vi hos Freds föräldrar för att fira Fars dag. De bjöd på fiskgratäng & smarrigt fika. Promenixade lite med Nina på kvällen & fick en present. Ett jättesött litet "änglaspel" för värmeljus men med döskallar istället för änglar. Astufft :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback