Fotboll

Ja jag vet att det är en bisarr rubrik för att komma från mig. Har faktiskt sett 20 min av matchen, mest för att vara lite social & dricka glögg samt äta pepparkakor med mögelost. Missade ändå målet som kom innan en minut gått för då höll jag på att hälla upp glögg *fnissar*
Nu orkade jag inte sitta & plåga mig längre så jag lämnade Fredrik & Karro till sitt öde :)

Idag kom min
rymdyoghurt
Fick en av varje smak *nöjd* Nu står de i ett glasskåp i köket så jag kan kika på dem medan jag funderar på hur läbbigt de måste smaka.....

Imorgon ska jag hålla i utbildningen, eller snarare ha en genomgång i utvecklingssamtal, för teamledare. Eftersom vi har lokalbrist pga utbildningar både högt & lågt så håller vi till här hemma hos oss istället. Imorgon förmiddag är det jag som måste städa lite, hade tänkt göra det idag men fotbollen satte käppar i hjulet för det.
Ska dessutom bjuda dem på lunch imorgon & innan dess hinna med ett telefonmöte...*pust*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback