Ynk ynk

Jag hatar att vara sjuk. Har åkt på en rejäl förkylning igen & det var bara ganska precis en månad sen sist. Så typiskt.
Förkylningen har satt sig ordentligt på luftrören denna gången. Igår kväll var jag på akuten för min astmamedicin hjälpte inte. Det är frustrerande att inte kunna andas som man ska. Nina kommer instormandes när jag suttit i undersökningsrummet i mer än en timme & såg panikslagen ut. Då hade hon pratat med Fred som målat upp det som om jag var döende eller nåt *fnissar*
Nåja jag lever iaf, även om jag inte är fräschast i stan :)

Valborgshelgen tillbringades i Karlskoga med mycket grilla & alkohol, Ofelias dansuppvisning samt massa mingel med systeryster & lilla Vilda. Saknar er allihop massor redan!

Denna helgen är jag ensam hemma eftersom Fred ska till Stockholm & spela Magic. Får se vad som händer då. Förhoppningsvis är jag pigg till dess. I annat fall så får vi vår nya lyxiga säng imorgon så då kan jag sova in den ordentligt :D

Gahh min hjärna är full av snor så här blir inte mycket vettigt nedplitat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback