Helgens bravader

Fredag kväll tillbringade jag hemma hos Malin. Vi åt mat , drack alkohol & tjatade en massa.

Igår åkte jag in till Götet för att mingla lite med Ellie. Mr Jones spelade på Bengans nämligen. Gubbarna gjorde en bra spelning, Jouni var i sitt esse *ler brett*  Träffade Mli en sväng oxå, det var länge sen. Vi bor så nära men träffas hysteriskt sällan. Märkligt. Jag fick iallafall njuta en stund av att sitta ute i solen och umgås med folk. Synd att Elliebellie & finnen inte kunde stanna en dag till bara ;(
Hursom helst var de snälla nog att släppa av mig i Borås på vägen hem.
Fred hade fest igår med några gamla vänner. Vi satt & tjatade & drack ett par timmar innan de gick vidare ut till krogen. Då passade jag på att ta hand om mig själv. Zappade lite på tv:n innan jag kröp ner i sängen med en bok. Så skönt!

Idag måste jag in & jobba ett par timmar eftersom jag gick tidigare i fredags. Min dator la av & varje gång jag startade om den slutade ett till program att fungera. Gahh, frustration. Speciellt med tanke på hur mycket jag har att göra som jag behöver just min egen dator till..... Blää, hatar att gå in & jobba på helgen. Det gör att ledigheten känns så kort. Nåja, that´s life.

Min hjärna vill inte riktigt fungera än....det här blir mest bara osammanhängande. Äsch, wtf :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback