Eurovisionparty

Igår hade jag tjejkväll hemma. Nina, Malin, Emma, Katja, Emelie, Sofie, Maria och jag kollade på Eurovision vilket var skrattretande dåligt. Vi moffade snacks och mängder med ost & kex vilket sköljdes ner med ansenliga mängder alkoholhaltiga drycker.
När det var dags för röstning la vi ner tv-tittandet & körde Singstar istället. Hysteriskt roligt :)
Sen avslutades kvällen med Guitar Hero. Jag tittade på medan Nina försökte lära Emma & Malin att spela. "Grön, tryck, röd, tryck...." *fnissar*

Idag fyller min älskling år. Han fick sina första presenter redan inatt när alla gått hem. En film - "Förlorade barnens stad" eftersom han inte sett den tidigare och första säsongen av "House". Sen idag fick han en bok "Vid hägerns skarpa skri" av Lian Hearn. Mycket bra presenter eftersom jag också vill ha dem *ler nöjt*
F´s föräldrar samt hans bror med flickvän var här förut på besök. Vi bjöd på tacos i mängder & fikabröd. Dock inget hembakt även om Fred försökte göra sken av att ha varit uppe i ottan & bakat :D

Jag är lite lagom seg efter gårdagen. Var smart & körde bara vatten de sista två timmarna. Det kändes riktigt bra imorse, speciellt med tanke på att Fred inte var riktigt lika pigg & vi var tvungna att städa iordning.


Kommentarer
Postat av: ofelia

Just det, HÄlsa grattis med en kram från mig lite i efterskott (A)

2007-05-14 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback