*harklar mig lite*

Jag har inte dött bara tagit en paus :)

Tillbringar merparten av min tid just nu antingen på jobbet eller hemma med flyttkartonger.

På fredag börjar nämligen flytten till vår alldeles egna bostadsrätt. Det ska bli så skönt med en alldeles egen stor lägenhet där vi kan få plats med allt krafs. Lite skillnad mellan en trea på 75 kvadrat & vår nuvarande tvåa på ca 45-50 kvadrat.

Förövrigt så älskar jag verkligen böcker, men INTE när det är flyttdags. Herregud vilken träningsvärk jag kommer ha efter denna helg *tittar på alla överfulla pappkassar och lådor med böcker*
Det ska dock bli riktigt skönt när vi är klara.  Det måste inhandlas lite nya möbler, bl.a. matsalsbord + stolar men viktigast av allt en säng. 
Vi funderade lite på den här sängen från Mio, eventuellt i ek.
image13

Shopping är som balsam för själen :D

Sen undrar jag om någon kan nån förklara för mig varför i princip alla tv-bänkar är så anskrämligt fula? Tv är ändå något som finns i mer eller mindre dubbla upplagor i nästan alla hem. Det borde göra att det fanns ett stort utbud av tv-bänkar men så är icke fallet.
Har ni nåt tips om vart man kan hitat en fin tv-bänk så hojta till. Jag tar tacksamt emot förslag.




Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh, sängen är fantastiskt fin!! :-)

Postat av: Johanna

Tokläcker säng hörrudu! Det är så underbart roligt att köpa nya prylar.. :)

2007-03-29 @ 16:40:39
URL: http://hannibanni.blogg.se
Postat av: Lena

Surfade runt bland några bloggare från Borås och hamnade här. Men ett småleende på läpparna läste jag din kommentar om böcker. Visst är det härligt att läsa dem...men man förbannar alla dessa tunga böcker om det mot förmodan blir tal om att flytta.
Jätteläcker säng förresten.
Ha en trevlig helg...Lena

2007-03-30 @ 11:55:29
URL: http://hem.bredband.net/l5709

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback