Filmfestival mm

Torsdag-fredag var jag på konferens med jobbet i Stenungssung på Stenungsbaden. Schysst nyrenoverat ställe, så nyrenoverat faktiskt att de gjorde klart det sista under tiden vi var där.
Massa diskussioner, god mat 6 en del alkohol blev det. På torsdagkvällen fick vi lära oss att blanda drinkar av SM-mästaren i dry Martini. Lite coolt :)

Hela lördagen tillbringade jag & Fred i Göteborg.  Startade på IKEA (givetvis, ett måste när man är i GBG), strosade runt på stan, käkade lunch på Mi, kollade på en halvtaskig japansk skräckrulle - "Nightmare detectives", käkade indiskt (vilket var supersmarrigt) och avslutade kvällen med en animefilm "Paprika" som var riktigt bra. Sammanfattningsvis en lyckad heldag.

Igår promenixade jag med Nina på fm i tövädret. Eftermiddagen spenderade jag med Katja. Vi lagade vegetarisk lasagne och kollade på en dålig sci-fi film som redan lyckats frötränga vad den hette. "Time travel.." nånting tror jag. En dassig story och fruktansvärt fula effekter. Hela filmen skrek vekligen bluescreen.

Morgonen började så mysigt med ett tandläkarbesök. Efter en halvtimme hade hon lagat två hål, gjort mig 1700:- fattigare och lämnat mig med en fullkomligt bedövad överläpp och näsa :D
Tandläkare har en rätt bra timlön *pust*

Jag smet lite tidigare från jobbet idag för att göra av med mer pengar men på något mycket trevligare, en välbehövd klippning. Jag är mycket nöjd med resultatet, Fred också eftersom han sa flera gånger "Oj vad fiiin du är" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback