Tuffa inredningsdetaljer

Vad kul det vore om jag kunde köpa alla tuffa, roliga inredningsprylar jag hittar. Vad fint vi skulle få här hemma då :)
Nåja jag kanske vinner på triss nångång, man kan ju alltid hoppas *ler*

Titta på det här till exempel, Hand Hook...hur tufft som helst. Vill ha dem i hallen när vi gör om där.
image70
Sen så skulle jag vilja ha ett sånt här träd i hallen men tycker de kostar lite för mycket för min smak. Såg hos bloggen
Inspiration & design att man faktiskt kan göra egna träd. Hmm, undra om Fredrik är såpass händig? Måste undersökas.
image72

Jag tycker element är vansinnigt fula men kolla in det här. Som en dröm! *drägglar*
image71
Alla bilderna från www.gnr8.biz


Åhh jag vill göra om nu på en gång överallt! *fnissar*

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Han kan säkert kirra ett träd till dig!! :)



Ha det bra!

2009-07-09 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback