Jippie bredband

Äntligen fungerar vårt bredband igen efter flytten. Praise the lord...eller inte :D

Flytten gick oväntat smidigt fast böckerna var ett helvete att bära. Stort tack till alla nära & kära som ställde upp.
Inköp av sänggavel och sockel får vänta en aning för häromdan var vi hos Sängjätten och beställde ordentliga madrasser för 16.000:-. Då var det dessutom rea, skulle gått på nästan 20.000:- i vanliga fall.
Inte så jävla farligt ändå med tanke på att människan i snitt tillbringar en tredjedel av sitt liv i sängen & denna lär hålla i många år.
Jag längtar verkligen efter att sängen ska komma. Funderar på om jag skulle ta semester ett par dagar då & bara ligga i den & njuta *fnissar*

hur som helst trivs vi verkligen i den nya lägenheten. Så underbart med massa plats.

På fredag spelar Mr Jones Machine i GBG. Då blir det party!
Sen ska Jounisen stanna kvar & fixa med sång på lördag så då kan jag leka med Elliebellibubban hela dagen, jippie.

Nu måste jag försöka sova snart. Ska upp 5 imorgon, bläää. Fast det är iofs väldigt skönt att komma in tidigare till jobbet. hinner stöka undan en massa innan allt folk dimper ner vid 8.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååhh.. jag vill oxå ha ny säng!! Kan du inte ta lite bilder i lägenheten och visa?? :)

Postat av: Eva

Det ska jag fixa...måste bara leta reda på kameran...& städa lite först *fnissar*

2007-05-03 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback