Varm

Jag kom precis hem efter en kvällspromenad med Nina. Hon var ensam med barnen ikväll så därför blev det lite sent, men bättre sent än aldrig :)
Dessutom var det uppehåll så vi slapp bli dränkta av regn. Jag blev dock våt ändå, är genomsvett. Vi körde på i rätt bra tempo.


*tittar mig omkring* Oj, det är stökigt här. F´s Magickort ligger utspridda över hela vardagsrummet tillsammans med träningskläder och lite annat smått & gott.  Sen har jag inte diskat idag, så köket passerar man helst blundande just nu. Sovrummet är fullproppad med rena kläder jag inte orkat vika ihop och försöka pressa in i min redan fulla garderob. Garderoben måste jag förövrigt ta tag i och rensa snart. Dags att slänga bort sånt jag inte använder eller åtminstone lämna det till bättre behövande.
Nåja, jag kan plocka rätt imorgon...eller en annan dag :)

Idag har jag och en arbetskamrat shoppat lite till Halloween. Vi ska ha lite tävlingar på jobbet då och spöka ut oss. Jag har dock bästa förslaget på den billigaste och garanterat mest skrämmande "utstyrseln" - om jag låter bli att sova på ett par nätter och inte borstar håret ser jag nämligen ut som ett riktigt monster. Mörka påsar under ögonen som hänger halvvägs till knäna och ett rufs som klår all världens penntroll, otäckt värre *fnissar*

Nu ska jag sluta svamla och krypa ner i sängen bredvid min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback