Stavat

Sisådär, jag har varit duktigt & kört 45 min stavgång. Det ser kanske töntigt ut men stavgång är faktiskt riktigt bra, det känns verkligen i armarna.


Läser: Rovfåglarnas tid av Elisabeth Nemert. Jag är en riktig sucker för historiska romaner, speciellt när de kryddas med romantik.

Lyssnar: På min fina MP3 spelare jag fick av älsklingen i födelsedagspresent. Hur bra som helst. Den är just nu fylld med bl.a. Kaizers Orchestra, Morrissey, Hello Saferide, Anna Ternheim, Kyuss, Katatonia och min nya favorit Takida. Förresten fick jag konsertbiljetter till Kaizers i födelsedagspresent av världens bästa älskling.  Norsk zigenarpunk, hur bra som helst. Jag längtar till 17/11.

--------------------------------------------

Jag vill ha paket från CDON nu *putar med underläppen & ser trulig ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback