Sci-Fi

Sci-Fi

Jag är väldigt svag för Sci-Fi film och serier. Höll på att dö av lycka igår när jag äntligen fick titta på Battlestar Galactica. Längtar tills jag får slänga mig i sängen igen och titta klart på miniserien. Sen har vi hela säsong 1 hemma att se fram emot. Måste nog beställa fler säsonger direkt,tihi.
Tack för tipset Elliebellie.
 
Idag har jag varit en duktig flicka och tagit hand om disken. Nu är älsklingen snäll och fixar mat igen. Sån lyx. Han skämmer bort mig.
Jag är dock lite besviken på mig själv. Planerade nämligen  imorse att jag skulle simma efter jobbet men det blev inte så. Har haft huvudvärk hela dagen och ville bara hem. Får ta tag i det imorgon istället. Nu är väskan iaf redan packad *ler brett*

Lilla Sennja (det är vad F döpt sin Nintendog till) har lärts sig sitt, ligg och vacker tass. Älsklingen ropar i micken och i bästa fall lyder hunden. Rätt tufft faktiskt. Tänk vad de hittar på, när jag var ung fanns minsann inga såna finesser. Man fick nöja sig med Pong till att börja med och sedan Super Mario eller Ice Climber  *asgarv*

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vassego :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback