Lat, latare...Eva

Jag låg vaken och läste rätt länge igår, sen hämtade nog min kropp igen sömn för veckan som gått. Imorse vaknade jag nämligen till när älsklingen gick upp till jobbet men nästa gång jag tittade på klockan var hon 11. Oops...
Sen strosade jag runt i morgonrock fram till kl 14:20. Kom på att det var dags att duscha då för att sedan ta itu med både tvätt- och diskberget.

Båda "bergen" är påbörjade. Första maskinen tvätt är snart klar och all disk torkar i diskstället.
Jag ska nog dock fortsätta att bejaka min slöhet en stund till och lägga mig i sängen. Frågan är om jag ska fortsätta med den romantiska harlekinboken eller leka lite med Nintendot? Hmm, alla dessa val *fnissar*



Kommentarer
Postat av: Ellie

Ellie röstar på romantik!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback