Jag är fundersam...

...till vad svenska folket pysslar med.
Varför i hela h-vete åkte Linda ut ikväll? Johan var urusel och ärligt talat, jag gillar Cissi men hon håller inte hela vägen.
Marcus var lysande, as always, och jag måste något ovilligt erkänna att Erik inte var så illa ikväll. Snart börjar jag nog kanske gilla honom. det sitter långt inne, men vem vet.
Felica gjorde sitt bästa framträdande hitills, vilket iofs inte säger så himla mycket för hon är fortfarande trist. Tråkigt låtval dessutom. Danny var rätt slätstruken ikväll men sockersöt trots tråkig polotröja.
Jag höjde dock mest på ögonbrynen åt Kishti idag. Hon var riktigt giftig. Lite PMS varning, hehe.

Kvällen har tillbringats hemma hos F´s bror och flickvän. Vi åt god mat, snackade skit, tittade på tv. samt moffade frukt och snacks. En riktigt trevlig och skön kväll. Det behövdes efter denna arbetsdag. Sjukt stressigt och värre kommer det att bli de närmaste veckorna *pust* Jag är aningen orolig över hur jag ska hantera vissa saker, men det ordnar sig förhoppningsvis. Kloning kanske? :D

Imorgon fyller Ninas son Tobias 15 år, så det blir "kalas"" därborta med hela tjocka släkten. F vet inte vad som väntar honom *fnissar* Jag hoppas att Tobias blir nöjd över presenterna. Det börjar bli svårt att shoppa sånt nu. Det blir en bok (som vanligt) eftersom han gillar att läsa precis som jag och en tuff maskinstickad slips. Får se om det duger ihop med en hundring eller nåt.

Nu är jag slut som människa *ler trött*
Börjar bli dags att krypa ner i sängen och läsa några sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback