Snö & annat kaos.

Idag har det snöat. När jag satt på bussen imorse på väg till jobbet, åkte vi förbi en däckfirma. De hade kö till långt ut på gatan. Inte så många som räknat med vinter riktigt än :)

Jag är ynklig idag. Min kropp säger nog åt mig att ta det lite lugnt. Har haft magsmärtor i ett par dagar men idag är det inte trevligt. Är nästan övertygad om att jag har en alien inuti som vill gnaga sig ut genom naveln... Gick hem från jobbet 15:00 för då kund ejag inte hålla fokus. Sen har jag nog sovit mer eller mindre hela tiden mellan 16:00-19:00. Insane. Har fått i mig frukost, en halv macka samt några stackars pastaskruvar med lite tonfiskröra.
Går bara inte att äta. Jag har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk nu. Gahh....

Kommentarer
Postat av: Ellie

Ojdå hjärtat. Krya på dig. *Skickar pussar i massor*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback