Kort sammanfattning av helgen

Fredag: Halvsov i soffan framför Idol. Jag var riktigt sliten efter en hård vecka. Fredrik tillbringade hela helgen på Borås Spel Konvent och körde Magic.

Lördag: Gick 4,3 km med Nina. Städade lite halvhjärtat. Drack vin med Johanna och lyssnade på gamla synthklassiker. Sedan gick vi vidare till Emelie och tog oss t.o.m. ut en sväng. Jag var mer än lovligt berurad eftersom jag frivilligt utan protester ställde mig på dansgolvet *fnissar* Gjorde dock en "Eva" och smet hem med 00:10 bussen. Ibland är det bra med självbevarelsedrift.

Söndag: Jag var riktigt seg men tog mig dock i kragen och tvättade. Sen lyckades jag och Fredrik åka och handla lagom till dess att Elfsborgsmatchen tagit slut. Gissa om det var hopplöst att försöka ta sig hem med tusentals segerrusiga Boråsare överallt. "SM-GUUULD, SM-GUUULD, SM-GUUUUUULD...."  Det är nästan lite pinsamt att säga att jag hellre hade sett ett IKEA där de byggde den nya fotbollsstadion, hehe. Den här stan är verkligen fotbollstokig, vilket jag inte är.

Dagen idag: Den här veckan känns något stabilare än förra, prisa gud :D Jag har lyckats fixa semester på fredag -Charleswood here I come! Biljett är bokad, dimper ner torsdagkväll kl. 21:55. Sen kommer Fred, alias Karaokekungen, på lördag eftersom han skulle ut med F & S på fredag. Ser fram mot att träffa alla eftersom jag inte lyckades komma ifrån förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Ah, karaokekungen också. Ljuvligt. Ska vi ha lagtävling på Singstar? Ollilas mot Blombergs? Eller tjejerna mot killarna? :-)

Postat av: Eva

Tjejerna mot killarna känns mer rättvist eftersom både jag & Fredrik är allt annat än just karaokestjärnor *fniss*

2006-11-07 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback