Underligheter

Jag var hos en spåtant igår tillsammans med några arbetskamrater, Dana en äldre polsk tant som sa "fanken" i var & varannan mening :)

Det var en underlig upplevelse. Jag har varit lite skeptisk inställd till såna saker men det är jag inte längre.
Hon sa sånt som man omöjligt kan lista ut genom att bara vara en god människorkännare.
Dana ifrågasatte t.ex. varför jag hade så dålig kontakt med mina föräldrar, såg att jag har flera syskon varav en är viktig för mig, att jag har en man som älskar mig mycket och är stolt över mig, att det är fest på gång (vilket stämmer, vi har julfest med jobbet nästa vecka). Hon sa att jag är duktig på mitt arbete men att jag ställer höga krav på mig själv. Jag är visst snäll, duktig men en fegis. Måste våga leva livet mer och släppa fram min kreativa sida. Jag umgås för lite med mina vänner och borde gå ut mer, fast inte nödvändigtvis på krogen som hon uttryckte det utan snarare inte bara sitta hemma och uggla *ler* 

Dana avslutade med att säga att jag ska få två vackra barn och att jag kommer bli en bra mamma, inte som mina föräldrar. Då brast det...

Kommentarer
Postat av: ellie

Det är klart att du kommer att bli en bra mamma älskling. Den allra bästa!!! *puss*

Postat av: anna

Hej! :)
Jag har letat efter denna spåtant Dana i några veckor. frågat runt osv.. Men har verkligen ingen aning om hur man kommer i kontakt med henne! Hört att hon ska vara riktigt duktig och är verkligen så sugen på ett besök hos henne! Vore sååå tacksam om du kunde lämna nått om hur man får tag på henne?
Tack på förhand! Anna

2008-04-01 @ 22:39:41
Postat av: Mia

Hej!



Skulle oxå vilja komma i kontakt med henne, ngn som vet ngt nummer eller adress?

2008-09-07 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback